راه حل اینستاگرام: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام



 افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با استفاده از ربات فالوجت

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

از اینکه فالوجت را انتخاب کرده اید صمیمانه سپاسگزاریم ،  

آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

در این صفحه به شما آموزش خواهیم داد چگونه از بات تبلیغاتی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خود استفاده کنید. و فعالیت آن را جهت رسیدن به بهترین نتیجه بهینه کنید .
برای شروع ابتدا وارد پنل کاربری شوید ( یا اگر ثبت نام نکرده اید ثبت نام کنید ) :


ساخت ربات اینستاگرام


در صفحه اصلی برای  ورود به پنل کاربری ، در لیست منو نمایش داده شده بر روی لینک ورود کلیک کنید:
سپس وارد پنل مدیریت افزایش فالوور واقعی فالوجت می شوید :


بهترین ربات اینستاگرام

در این مرحله در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید ، تا بطور اتوماتیک وارد پنل کاربری مخصوص خود شوید.

برای ثبت نام در فالوجت از طریق سربرگ ثبت نام در سایت نام نویسی کنید .
زمانی که اطلاعات مورد نیاز را  وارد کردید بر روی دکمه ی ثبت نام کلیک کنید.
در صورت صحت اطلاعات با صفحه ی زیر مواجه می شوید.


ربات

در این قسمت با پیغام زیر مواجه می شوید.
(ثبت نام شما با موفقیت انجام شد ، لطفا برای فعال سازی اکانت به ایمیلتان مراجعه کرده و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.)
برای تکمیل ثبت نام وارد ایمیل خود شده و بر روی لینکی که از طرف فالوجت برایتان ارسال شده کلیک کنید. حال ثبت نامتان را تکمیل کنید.
پس از تکمیل ثبت نام وارد صفحه ی مخصوص خود می شوید :

وارد کردن اکانت اینستاگرام:

برای وارد کردن اکانت اینستاگرام خود از دکمه ی اکانت جدید استفاده کنید .


ربات هوشمند اینستاگرام

***توجه: قبل از وارد کردن اکانت، یک ایمیل و شماره موبایل با استفاده از موبایلتان در داخل اینستاگرام به اکانتتان اضافه فرمایید .
سپس نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام را وارد فرمایید و دکمه اضافه کن را بزنید. ممکن است سایت از شما درخواست کند که با استفاده از گوشی موبایل دسترسی ربات به اکانتتان را تایید کنید. در این قسمت با استفاده از گوشی اکانتتان را باز کنید و گزینه That’s me (پیغام سبز رنگ ) را بزنید. سپس دوباره به پنل کاربری مراجعه کنید و اکانتتان را اضافه بفرمایید .

اخطار ربات تبلیغاتی اینستاگرام!

قبل از روشن کردن ربات ، حتما یک ایمیل و شماره موبایل به اکانت اینستاگرام خود اضافه کنید. در صورت تعویض رمز شما توسط اینستاگرام امکان بازیابی آن وجود داشته باشد .
لطفا قبل از شروع به کار بخش پرسش و پاسخ افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را مطالعه فرمایید. مسئولیت کامل عدم رعایت قوانین و تنظیم اشتباه ربات برعهده خودتان می باشد .

توجه !
قبل از ورود به اکانت باید ورود دو مرحله ای ( با ایمیل یا اس ام اس ) را خاموش کنید .
ورود دو مرحله ای برای افرادی است که در تنظیمات اینستاگرام گزینه ی Two_Factor Authentication را فعال کرده اند. سپس، برای هر ورود جدید علاوه بر رمز ، از یک کد که بر روی شماره موبایل می آید، استفاده کنند.

گزینه ی تایید دو مرحله‌ای که حتما باید خاموش باشد :

ربات اینستاگرام

نام کاربری و رمز اینستاگرام خود را به شکل زیر وارد کنید و بر روی گزینه ی اضافه کن کلیک کنید:


تست رایگان ربات اینستاگرامخرید ربات اینستاگرام

سپس در صورت صحت اطلاعت با صفحه ی زیر مواجه می شوید. ( لطفا دقت کنید درصد کمی از اکانت ها به طور مستقیم وارد شده و دیگر نیازی به مرحله ی زیر ندارند.)
حال باید وارد پیج اینستاگرام خود شوید و گزینه ی It’s me یا That’s me را انتخاب کنید. سپس به افزایش فالوور واقعی اینستاگرامفالوجت برگشته و دوباره گزینه ی اضافه کن را بزنید تا اکانت شما را به پنل کاربری اضافه کند.


ساخت ربات اینستاگرام

بعد از اضافه شدن اکانت این صفحه را مشاهده خواهید کرد :


بهترین ربات اینستاگرام

 با کلیک بر روی دکمه شارژ حساب کاربری ( بالای داشبورد سمت چپ ) اکانت خود را با بسته مورد نظرتان شارژ نمایید.

ربات
پس از شارژ به صفحه اول داشبورد برگردید و به قسمت تنظیمات رباتتان مراجعه کنید.
در قسمت تنظیمات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، در کنار هر گزینه یک راهنما قرارداده شده که با کلیک بر روی آن می توانید از کاربرد آن گزینه مطلع شوید.
ابتدا مشخص کنید ربات برای شما چه کارهایی انجام دهد :


ربات هوشمند اینستاگرام

بهتر است در ۲ روز اول کامنت خاموش باشد ،
در قسمت سرعت در صورتی که تازه شروع به کار کرده اید و اکانتتان فالوور کمتر از ۱۰۰۰ دارد و یا تازه اکانت خود را ساخته اید سرعت کم را انتخاب بفرمایید. لطفا توجه بفرمایید که سرعت اکانت با توجه به تعداد فالوور اکانت تنظیم می شود و استفاده از سرعت های غیر مجاز برای اکانت های کم فالوور می تواند خطر آفرین باشد. در صورتی که تعداد فالوور بیش از ۱۰۰۰ دارید و فالوور هایتان واقعی هستند ۲ روز بر روی سرعت متوسط ادامه دهید. پس از آن در صورت عدم دریافت اخطار از سمت ربات سرعت را به زیاد افزایش دهید.
در قسمت فیلتر ها ، فیلتر پیش فرض سایت برای اکثر اکانت ها مناسب است و نیازی به تغییر ندارید. قسمت فیلتر مشخص میکند اکانت هایی که ربات می خواهد با آنها ارتباط بر قرار کند و به صفحه شما جذب کند چه مشخصاتی داشته باشند.


ربات اینستاگرام

در قسمت منبع فالو ، مشخص می کنید ربات از کجا کاربرانی که می خواهد فالو کند را پیدا کند. معمولا جذب فالوور از کاربران هدف بهترین نتیجه را دارد. ( نسبت به دو حالت دیگر ) پیشنهاد می کنیم این گزینه را انتخاب کنید و کمی جلو تر ۵ کاربر هدف برای ربات مشخص کنید. بهتر است گزینه لایک پست آخر را نیز روشن نگه دارید. در این حالت ربات پست آخر کاربری که فالو می کند را لایک می کند. این کار باعث بیشتر دیده شدن فعالیت ربات شما در بین کاربران اینستاگرام خواهد شد .
منبع آنفالو مشخص می کند ربات از کجا آنفالو کند. بر روی حالت پیش فرض (کسانی که ربات فالو کرده) تنظیم کنید. ربات تنها کسانی که خودش فالو کرده را بعد از ۲۴ ساعت آنفالو می کند و کاری به فالو لیست شخصی شما ندارد .

تست رایگان ربات اینستاگرام


چرخه فالو و آنفالو به طور ساده مشخص می کند عدد فالووینگ شما از چه عددی بالاتر یا پایین تر نیاید . البته در صورت روشن بودن فالو و آنفالو به صورت همزمان فالووینگ شما بیشتر از مقدار ثابتی زیاد نخواهد شد و به چرخه فالو نخواهد رسید.
در تنظیمات تگ ها مشخص می کنید ربات بر روی چه تگ هایی فعالیت کند. بهتر است حداقل ۱۰ تگ با پست زیاد به تنظیمات اضافه کنید . توجه کنید که تگ ها باید فارسی باشند. از گذاشتن تگ های انگلیسی یا عربی که باعث دریافت گزارش اسپم بر روی اکانتتان می شوند خودداری فرمایید. شاید بهتر باشد تنظیمات پیشفرض تگ ها را به طور کامل پاک کنید و تگ های مربوط به اکانت خودتان را لحاظ کنید .

تنظیمات تگ ها در افزایش فالوور واقعی اینستاگرام -فالوجت


خرید ربات اینستاگرام

در قسمت موقعیت های جغرافیایی می توانید کشور ، استان ، شهر یا حتی یک خیابان خاص را برای فعالیت ربات مشخص کنید. ربات از آنجا برایتان فالوور جذب کند. موقعیت های جغرافیایی که انتخاب می کنید باید حتما داخل ایران باشند. چرا که در غیر این صورت ربات برای کاربران خارجی کامنت خواهد گذاشت و اکانت شما گزارش اسپم دریافت خواهد کرد .

ربات افزایش فالوور

در قسمت کاربران هدف مشخص می کنید ربات بر روی فالوور ها یا لایک کنندگان چه کاربرانی فعالیت کند. برای مثال می توانید اکانت رقیب هایتان را به این لیست اضافه کنید. یا از اینستاگرام اشخاص معروف و اکانت هایی با فالوور زیاد استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود حداقل ۵ اکانت با تعداد فالوور بالای ۲۰ هزار به تنظیماتتان اضافه کنید.

قویترین ربات اینستاگرام
پیشرفته ترین ربات اینستاگرام

ربات ما مجهز به قوی ترین سیستم حذف کامنت های توهین آمیز هست. ربات ما می‌تواند کشیدن حروف، غلط های املایی، فارسی یا فینگلیش بودن کامنت های توهین آمیز را تشخیص دهد. در این قسمت می‌توانید این گزینه را روشن یا خاموش نمایید.

ربات همه کاره اینستاگرام

و مرحله آخر ، دکمه ذخیره تنظیمات را بزنید و رباتتان را روشن کنید.
تبریک می گوییم شما با موفقیت رباتتان را تنظیم کرده اید. حدودا ۲ ساعت دیگر اولین فالوور های خود را از سمت ربات دریافت خواهید کرد. از همین حالا می توانید به قسمت گزارش فعالیت زنده ربات خودتان بروید. سپس، فعالیت هایی که رباتتان انجام می دهد را به صورت زنده مشاهده کنید.
پیشنهاد می کنیم هر روز قسمت آمار و بازدهی اهداف را چک کنید. اهداف ضعیف را حذف کنید. لطفا توجه بفرمایید که سرعت ربات ملاک اصلی دریافت فالوور زیاد نیست. تنظیمات قوی و هدفمند باعث افزایش بازدهی ربات خواهد شد .
برای مشاهده گزارش ربات فالوور اینستاگرام می توانید از قسمت داشبورد روی گزینه «گزارش گیری و آمار» کلیک نمایید.

در این قسمت می توانید آمار فعالیت ها، نمودار ماهانه و گزارش فعالیت زنده ربات و همچنین بازدهی اهداف مورد فعالیت ربات افزایش فالوور اینستاگرام را مشاهده کنید

ربات افزایش فالوور اینستاگرام
 برای دریافت تست رایگان افزایش فالوور اینستاگرام پس از ثبت نام با پشتیبانی تماس بگیرید
در صورتی که مشکل یا سوالی در تنظیمات داشتید می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
با سپاس اعتماد و همراهیتان 
تیم پشتیبانی فالوجت

Comments

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش دوم