جدول لیست قیمت فالوور اینستاگرام

فالو کمپ به دلیل در اختیار داشتن سرور اختصاصی برای افزایش فالوور اینستاگرام، توانسته با توجه به استقلال تام در سیاست های قیمت گذاری، یک ثبات نسبی را در قیمت فالوور به دست آورد.
آن دسته از مشتریان فعال ما که در طی یک سال گذشته از طریق سایت فالوکمپ به دفعات اقدام به ثبت سفارش خرید فالوور نموده اند، ثبات قیمت را یکی از مهم ترین عوامل بازگشت خود برای خرید مجدد عنوان کرده اند.
فالوکمپ هرگز شعار "ارزان ترین سایت خرید فالوور" را بعنوان عاملی محرک برای جذب مشتری بکار نگرفته اما در عمل می توان گفت که این سایت یکی از ارزانترین سایت های فروش فالوور اینستاگرام می باشد.

پکیج های خرید فالوور اینستاگرام

جدول لیست قیمت فالوور

فالوور ایرانی و فعال

با وجود اینکه کلیه پروفایل هایی که برای افزایش فالوور پیج خریداران به صفحه اینستاگرام ایشان ارسال می شود واقعی و فعال بوده و دارای ریزش کم و طبیعی می باشد، در طی یکسال اخیر به هیچ عنوان شاهد افزایش قیمت فالوور نبوده ایم.

کماکان قیمت ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و به هیچ عنوان برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج فعال اینستا، از فالوور فیک و غیر واقعی برای مشتریان خود استفاده نکرده ایم.

مرجع خرید فالوور ارزان

به لطف مشتریانی که از ابتدای فعالیت سایت فالوکمپ، این سایت را با عنوان مرجع خرید فالوور ارزان به دوستان خود معرفی نموده اند، سایت فالو کمپ بعنوان یک مرجع در زمینه محصولات اینستاگرامی و در بین پیج های فعال که برای افزایش تعداد دنبال کنندگان خود از سرور ما استفاده می کنند، شناخته می شود.
قیمت فالوور بسته به عوامل متعددی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد تعیین می شود. هر برندی که از ابتدا با برنامه ریزی بلند مدت وارد بازار خرید و فروش محصولات اینستاگرامی شود، قطعا به توسعه زیرساخت هایی که علاوه بر کاهش هزینه های سازمانی منجر به رضایت حداکثری باشگاه مشتریان خود شود، اهمیت بالایی می دهد.
چرا که به خوبی می داند هرچه زیرساخت و سرور افزایش دهنده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، ضمن انجام فوری سفارشات ثبت شده در سایت، به مرور زمان و به واسطه جلب رضایت خریداران، به یک مرجع در زمینه محصولات اینستا بدل خواهد شد.

عوامل موثر در قیمت فالوور اینستاگرام

تعیین قیمت فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام که دارای پروفایل و اکانت واقعی در این شبکه اجتماعی می باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اختیار داشتن سرور افزایش فالوور مهم ترین عامل موثر در تعیین قیمت این محصول پر طرفدار اینستا است.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام
انجام فوری سفارشات ثبت شده در سایت نیز یکی از عوامل موثر در قیمت فالوور می باشد. هر چه زیرساخت و نرم افزار های استفاده شده در سرور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج فعال اینستا که از این روش برای افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه خود در این شبکه اجتماعی محبوب، به روز تر باشد، سرعت انجام سفارشات نیز افزایش می یابد.
توسعه اپلیکیشن و نرم افزار ها امری است هزینه بر و حساس که تنها در قالب یک فعالیت تیمی مستمر امکان پذیر می باشد. اکثر سایت هایی که در حوزه فروش و خرید فالوور اینستا فعالیت می کنند، نماینده چند سایت از جمله فالو کمپ می باشند و به همین دلیل سیاست قیمت گذاری مستقلی را دنبال نمی کنند.
دلیل اصلی این موضوع که اکثر سایت های فعال در زمینه فروش محصولات اینستاگرامی، لیست قیمت های بسیار نزدیک و همچنین سبد محصولات مشابهی را دارند، این است که آنها نمایندگی پنل سرور افزایش دهنده اینستاگرام هستند.
پشتیبانی به معنای واقعی تاثیر زیادی در قیمت تمام شده فالوور می گذارد. ارائه پشتیبانی می تواند در جلب رضایت مشتری تاثیر فراوانی داشته باشد. ایجاد یک واحد پشتیبانی حرفه ای در سازمان، باید به گونه ای انجام که در نهایت باعث افزایش رضایتمندی مشتریان شود.
اگر بخواهیم عوامل موثر در قیمت فالوور اینستاگرام را به صورت خلاصه و در قالب یک لیست کلی عنوان کنیم :
  • کیفیت زیر ساخت های موجود
  • سرعت انجام سفارشات (فوری)
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • نرم افزار و اپلیکیشن های به روز
از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت خرید فالوور فعال اینستا می باشند.

نحوه ثبت سفارش در سایت فالو کمپ

همانند خرید سایر محصولاتی که در سبد محصولات ما قرار دارد، خرید فالوور نیز شامل چند نکته جزئی می باشد که به شما خریدار گرامی پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش در سایت حتما این نکات را رعایت فرمایید:
پروفایل شما در زمان ثبت سفارش خرید فالوور حتما در حالت Public باشد تا سرور فالوکمپ بتواند بدون اخلال و به صورت فوری سفارش شما را در صف پردازش و انجام قرار دهد. چنانچه اکانت شما خصوصی باشد، دسترسی سرور به پیج شما امکان پذیر نخواهد بود.
این قانون کلی در مورد سفارشات خرید بازدید پست و خرید لایک نیز صادق بوده و برای انجام این گونه سفارشات الزاما پیج مورد نظر را می بایست در حالت Public قرار داد.
چنانچه نیاز به فالوور تعداد بالا دارید، سفارش خود را در چندین مرحله به ثبت برسانید تا شاهد نتایج رضایت بخشی باشید. از ثبت سفارش چندین پکیج به صورت همزمان جدا خودداری کنید.
در موارد استثنا که به دلیل ترافیک بالای سرور، سفارشات اندکی با تاخیر انجام می شوند، صبور باشید و حداقل یک ساعت ساعت منتظر بمانید و چنانچه افزایش فالوور آغاز نشد، با پشتیبانی شرکت تماس برقرار کنید.
امیدواریم با خرید از فالو کمپ، تجربه ای عالی و به یاد ماندنی را تجربه کنید به شکلی که این سایت را بعنوان یک مرجع معتبر برای خرید محصولات اینستاگرامی به دوستان خود معرفی نمایید.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش دوم

راه حل اینستاگرام: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام