نحوه فعالیت ربات اینستاگرام در جمع اوری فالوور فیک چگونه است؟

ربات اینستاگرام


اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام به قدری پر رنگ شده است که بسیاری از افراد برای به دست آوردن فالوور اینستاگرام دست به
 هر کاری می زنند. از سرمایه گذاری های کلان در حوزه تبلیغات پیج اینستاگرام گرفته تا استفاده از ابزار ها و نرم افزار های مختلف، خرید فالوور و یا نهایتا استفاده از ربات اینستاگرام. ربات اینستاگرام یکی از ابزارهایی افزایش فالوور اینستاگرام است که بخصوص در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و حتی علی رغم برخی از اعتقادات مبنی بر درست نبودن استفاده از ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور اما باز هم بر تعداد افراد و یا بهتر است بگوییم پیج هایی که از ربات اینستا برای رشد پیج و افزایش دنبال کننده اینستاگرام خود استفاده می کنند رو به افزایش است.

ساخت ربات اینستاگرام

نحوه فعالیت ربات اینستاگرام

قبلا در مقاله ربات اینستاگرام چیست، درباره ربات اینستاگرام به تفصیل سخن گفتیم. توصیه می کنم قبل از خرید ربات اینستاگرام حتما این مقاله را مطالعه فرمایید. اما بصورت کلی ربات اینستاگرام دو نوع است. ربات نرم افزاری اینستاگرام و ربات تحت وب اینستاگرام. ربات اینستاگرام نرم افزاری با ربات اینستاگرام تحت وب بسیار متفاوتند. هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و دقیقا در همین تفاوت است که نوع فیک بودن و اصل بودن فالوور اینستاگرام تعیین می شود.  

نحوه عملکرد ربات نرم افزاری اینستاگرام


 

ربات نرم افزاری اینستاگرام متعلق به یک سایت خاص است که بواسطه ایجاد اجتماعی از اکانت ها عمدتا فعالیت می کند. البته نا گفته نماید که این نوع ربات اینستا نیز تفاوت هایی با هم دارند اما بصورت کلی روش کار آنها به این گونه است که تعدادی فالوور عمدتا غیر فعال در اختیار دارند و با ترغیب به خرید این اکانت ها مشتریان را وادار به پرداخت هزینه می کنند. حتی ممکن است بعضا کار انتقال این اکانت ها به عنوان فالوور فعال اینستاگرام به سایر متقاضیان خرید فالوور نیز انجام شود و واقعا فالوور فعال موقتی برای پیج به همراه داشته باشد. دلیل اینکه آنها را فالوور فعال موقتی می نامیم این است که این نوع فالوور ها معمولا بعد از مدتی خودشان شما را آنفالو می کنند. در این حالت شما هزینه کرده اید ولی فالووری را خریده اید که تنها چند روز مهمان شما است. مشکلی که در ربات نرم افزاری اینستاگرام وجود دارد این است که به راحتی توسط الگوریتم های امنیتی اینستاگرام ردگیری می شوند و پس از مدتی فعالیت آنها مسدود و سایت آنها متوقف می شود. بسیاری از این ربات ها در این زمان تمامی فالوورهای خود را از دست می دهند و حتی اگر هزاران فالوور هم خریداری کرده باشید به احتمال زیاد آنها را از دست خواهید داد. ضمن اینکه ربات نرم افزاری پیج اینستاگرام عمدتا فقط عدد فالوور اینستا شما را افزایش می دهد و بسیاری از این فالوورها غیر فعال و غیر واقعی هستند. همچنین در طول زمان معمولا اینستاگرام پروتکل های خود را تقویت می کند و این نرم افزارها این این پروتکل ها عقب تر هستند و به روز رسانی نمی شوند و مشکل اصلی آنها که باعث شناسایی این نرم افزارها می شود هم دقیقا همین است.  

نحوه عملکرد ربات تحت وب اینستاگرام


ساخت ربات اینستاگرام

ربات تحت وب اینستاگرام عملکرد بسیار متفاوت تری دارد. این نوع ربات ها قابلیت عمل را به دست صاحب پیج می دهند و معمولا برنامه نویسی حرفه ای دارند. ربات تحت وب افزایش فالوور اینستاگرام هوشمند است. با استفاده از تنظیماتی که کاربر یا صاحب پیج انجام می دهد فعالیت می کند و محدودیت های اینستاگرام را مد نظر قرار می دهد. مثلا  در هر ساعت  بیشتر از ۶۰ لایک انجام نمی دهد و یا به کاربر ربات هشدار می دهد که سرعت بالاتر خطرناک است. معمولا اینستاگرام با اعمال این محدودیت ها است که می تواند ربات ها را شناسایی و فالوورهای فعال و غیر فعال اینستاگرام را تشخیص دهد. در ربات تحت وب اینستاگرام شما با ایجاد تنظیماتی ربات را از طرف خودتان مامور می کنید که لایک کند، کامنت نویسی کند، فالو و آنفالو کند و هر اقدام دیگری که خودتان نیز به عنوان کاربر معمولی اینستاگرام انجام می دهید را انجام دهد. ربات از شما هشتگ ها، کاربران هدف، پیج های هدف و غیره را دریافت می کند و در زمان هایی که توسط شما روشن می شود با هوشمندی به سمت کاربران هدف و فالوور های مورد انتظار شما هدف گذاری و آنها را برای بازدید پیج شما ترغیب می کند. در این حالت با سرعت بسیار متفاوت ربات کار شما را انجام می دهد. مثلا اگر شما در هر ساعت ۳ پیج را سر می زنید و برای آنها دو بار کامنت می نویسید، رباط اینستاگرام این کار را بیش از ۳۰ تا ۴۰ بار به روش های ترکیبی مانند لایک، کامنت و غیره انجام می دهد. از این رو ربات تحت وب فقط و فقط به شرط استفاده از یک برنامه نویسی درست و با رویکرد گفته شده ، می تواند  برای شما فالوور فعال و واقعی اینستاگرام به همراه داشته باشد. بر خلاف ربات نرم افزاری، در ربات تحت وب فالوور اینستاگرامی شما را دنبال و فالو می کند که به پیج و موضوع پیج شما علاقمند باشد و به همین دلیل احتمال ریزش آن بسیار کم است. در ضمن برای هر پست شما تعاملی به احتمال زیاد به همراه دارد. هر چند ممکن است تمام این فالوور ها پست های شما را نگاه نکنند و یا لایک نکنند که این به دلایل طبیعی اتفاق خواهد افتاد ، اما اغلب این فالوور ها با پیج اینستاگرام تعامل خواهند داشت. بنابراین با این توضیحات به خوبی می توان ادعا کرد اگر به دنبال جذب فالوور فعال اینستاگرام هستید، بهتر است در زمان انتخاب ربات اینستاگرام ، به دنبال ربات تحت وب اینستاگرام باشید زیرا احتمال جذب فالوور فیک توسط ربات نرم افزاری بسیار بیشتر از ربات تحت وب است. هر چند ربات تحت وب هم در شرایطی که از الگوریتم های تقلبی استفاده کند برای شما فالوور فیک ممکن است به همراه داشته باشد که نیاز است قبلا در مورد آن تحقیق کرده باشید.

تشخیص ربات نرم افزاری و ربات تحت وب


ساخت ربات اینستاگرام
  • ربات های نرم افزاری اینستاگرام معمولا از شما پول دریافت می کنند و بعدا با سرعت بسیار بالایی فالوور اینستاگرام را به سمت پیج شما هدایت می کنند. بنابراین یکی از راه های تشخیص این نوع ربات ها سرعت افزایش فالوور است. در ربات تحت وب اینستاگرام شما بعد از پرداخت هزینه با یک پنل مواجه خواهید شد که باید تنظیمات را انجام داده و بعدا افزایش فالوور شما بخصوص در روزهای اول بسیار به ندرت است و کم کم این افزایش فالوور اتفاق می افتد.
  • ربات تحت نرم افزار اینستاگرام از شما می خواهد که یا سکه خریداری کنید، یا اینکه در ازا لایک، کامنت نویسی و یا فالو کردن اکانت های دیگر سکه دریافت کنید. بعد از مدتی می توانید با این سکه ها فالوور، لایک و یا کامنت خریداری کنید و این فالوور و لایک و کامنت بلافاصله به پیج شما اضافه می شود. اما در ربات تحت وب اینستاگرام هیچ نوع سکه و یا خرید درون برنامه ای در کار نیست. شما یک اشتراک را خریداری می کنید و در طول مدت این اشتراک از خدمات ربات استفاده می کنید. یعنی شما یک محدوده زمانی دارید که در این محدوده زمانی باید سعی کنید با محتوا مناسب بیشترین فالوور را ترغیب به دنبال کردن پیج اینستاگرام خودتان بکنید.
  • میزان جذب فالوور در ربات نرم افزاری دقیقا مشخص است. مثلا شما با پرداخت هزینه و یا پرداخت سکه های درون برنامه ای که به دست آورده اید می توانید دقیقا تعداد مشخصی از فالوور را خریداری کنید. مثلا ۲۰۰ عدد و این تعداد دقیقا به پیج شما با سرعت بالا اعمال می شود. اما در ربات تحت وب اینستاگرام تعداد جذب فالوور به هیچ عنوان مشخص نیست. در واقع در طول مدت استفاده از ربات سرعت افزایش فالوور به شکل چشم گیری بالا می رود اما دقیقا نمی توان گفت این تعداد فالوور جذب خواهند شد.
  بصورت کلی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با استفاده از ربات اینستاگرام انتخاب ربات اینستا واقعی اهمیت زیادی دارد. این نوع ربات ها باید توسط یک شرکت معتبر و ثبت شده مدیریت و برنامه ریزی و مهم تر پشتیبانی شوند. این کار با  تست رایگان ربات به راحتی قابل تشخیص است.

فالوور واقعی فالوجت

ما در شرکت فالوجت تمامی امکانات مورد نیاز برای افزایش فالوور واقعی را برای شما با یک تیم کاملا حرفه ای و متخصص فراهم نموده ایم. گواه این ادعا وجود بیش از ۳۲۰۰۰ هزار مشتری ثابت و وفادار تیم فالوجت است. ضمن اینکه یک تیم پشتیبانی کاملا حرفه ای تمامی خدمات ما را برای شما پشتیبانی می کنند و تمام مدت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. با فالوجت افزایش فالوور واقعی با امنیت بالا را تجربه کنید. 

SOURCE: احتمال جذب فالوور فیک توسط ربات اینستاگرام چقدر است؟ + نحوه عملکرد ربات




Comments

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش دوم

راه حل اینستاگرام: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام