با این روش ها انتخاب یوزرنیم اینستاگرام مناسب با شما



در اینستاگرام ، نام شما برند شما و پروفایل شما نام شما است. یوزرنیم اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر بسیار اهمیت دارد و باید کاملا شما را منحصر به فرد نشان داده و کاملا خاص شما باشد. در واقع نام اکانت اینستاگرام شما و یا نام کاربری اینستاگرام شما دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید با آن شناخته شوید و با آن در واقع شما مورد خطاب قرار بگیرید. یک یوزرنیم خوب و یا یک نام کاربری تاثیر گذار اینستاگرم مسیر برند سازی و محبوبیت شما در اینستاگرام را بسیار هموار خواهد کرد. نام کاربری شما هویت شما برای فالوور اینستاگرام شما است و حتی در صورت موفقیت در اینستاگرام فالوور پیج اینستاگرام شما نیز به دنبال کردن پیج شما افتخار خواهد کرد. 

ساخت ربات اینستاگرام
این میزان اهمیت باعث می شود تا شما برای انتخاب نام کاربری اینستاگرام با یک چالش جدی مواجه باشید و زمان زیادی را برای انتخاب این نام صرف کنید. برای انتخاب یوزرنیم اینستاگرام بهتر است ابتدا از خود سوالاتی را بپرسید و بدانید که کجا دوست دارید نام پیج شما شناخته شود و چقدر قرار است محبوب شود؟

چه نوع اکانتی نیاز دارید؟

آیا قصد دارید اکانت تجاری اینستاگرام راه اندازی کنید یا صرفا یک اکانت شخصی اینستاگرام نیاز دارید؟ آیا قصد دارید از اینستاگرام برای پر رنگ تر کردن برخی از فعالیت های خود استفاده کنید و یا نه تنها دوست دارید گاها با دوستان خود در ارتباط باشید؟ آیا اصلا تفاوتی برای شما دارد که نوع کاربری اینستاگرام شما چه باشد؟
اجازه دهید بگوییم قطعا تفاوت دارد. در واقع بخصوص اگر برای کسب درآمد از اینستاگرام کار می کنید داشتن نام کاربری خوب برای شما تفاوت دارد.  متداول ترین انتخاب نام کاربری برای پیج اینستاگرام انتخاب یک نام کاربری شخصی است. شما با داشتن یک پیج شخصی اینستاگرام می توانید کسب و کار خود را هم معرفی کنید و حتی حرفه و تخصص خود را هم نشان دهید و یا سایر شبکه های اجتماعی خود را با آن لینک کنید. هر چند توصیه می کنیم حتی اگر به دنبال راه اندازی پیج کسب و کار اینستاگرام هم هستید حتما یک پیج شخصی هم داشته باشید.
در حال حاضر بسیاری از هنرپیشه ها و بازیگران، بازیکنان ، خوانندگان، عکاسان و غیره صفحه شخصی خودشان را دارند و یک صفحه تجاری اینستاگرام هم راه اندازی کرده اند. در انتخاب نام کاربری برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد که نوع پیج شخصی است یا تجاری و اگر شخصی است آیا به دنبال برند سازی شخصی هستید و یا برای فعالیت نرمال و ارتباط با دوستانتان این شبکه را راه اندازی کرده اید.
در ادامه راهکارهایی برای انتخاب یک نام کاربری خوب را برای اینستاگرام برای شما توضیح خواهیم داد.

 نام کوچک برای پیج شخصی و برند سازی شخصی

افزایش فالوور اینستاگرام
افرادی که به دنبال برند سازی شخصی در اینستاگرام هستند معمولا نشانه ای از خودشان در نام کاربری ایجاد می کنند. نام کوچک و یا ترکیبی از نام کوچک و بزرگ بهترین انتخاب برای این منظور است. اما اگر نام کوچک انتخاب شود ، بخصوص وقتی فرد شناخته شده ای نیستید می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد زیرا نام کوچک در ابتدای نام کاربری ، به خاطر سپردن نام را ساده تر می کند.
برخی برای نوشتن نام کوچک خود خلاقیت به خرج می دهند و از شکل ها و املا و یا فونت های متفاوت استفاده می کنند.

نام بزرگ یا نام خانوادگی

افزایش فالوور اینستاگرام
تنها زمانی از نام خانوادگی استفاده کنید که شناخته شده هستید و می دانید فالوور اینستاگرام با نوشتن نام شما به دنبال شما خواهد گشت. اگر فرد شناخته شده ای نیستید استفاده از نام خانوادگی تنها برای دسترسی دوستان خودتان مناسب است و باعث می شود تا به خاطر سپردن نام کاربری اینستاگرام برای فالوور اینستاگرام دشوار شود.

ترکیب نام با عنوان کاری

بسیاری از برند های مشهور اینستاگرام از یک روش خلاقانه برای معرفی خود استفاده کرده اند. این افراد از نام خود و یا بعضا نام خانوادگی خود در ابتدای نام کاربری استفاده می کنند و بلافاصله از نام تخصص و یا مخفف شناخته شده تخصص خود برای معرفی خود استفاده می کنند. این کار باعث می شود که خیلی ساده تر هم نام و هم فعالیت فرد وارد ذهن فالوور اینستاگرام شود و در ضمن جذابیت زیادی هم دارد.

استفاده از عبارت های خاص

افزایش فالوور اینستاگرام
برخی از عبارت ها در نام کاربری مصطلح شده و بسیاری از افراد برای رسمیت دادن به پیج خود و یا ایجاد تمایز برای نام کاربری اینستاگرام خود از این عبارت ها استفاده می کنند.
مثلا یکی از پر کاربردترین این عبارت ها، عبارت official که معمولا در ابتدا و یا انتهای نام کاربری اضافه می شود و تفاوتی هم ندارد که پیج شخصی باید یا پیج تجاری . official در نام کاربری به مفهوم رسمی بودن پیج کمک می کند و معمولا توسط گروه ها و یا اجتماعات انتخاب می شود و یا افرادی که در این حوزه ها فعال هستند از این نام استفاده می کنند.
برخی دیگر نیز از عبارت original در نام کاربری اینستاگرام خود استفاده می کنند. در واقع این عبارت مفهوم اصل بودن و یا نشانه هویت یک منطقه و یا کار را برای فالوور اینستاگرام هویت می دهد. کاربرانی که به دنبال هویت، اصالت و یا سرچشمه و این دست مفاهیم هستند می توانند از این عبارت استفاده کنند.
دیگر اصطلاح پر کاربرد را می توان عبارت real در قبل یا بعد نام یا نام خانوادگی در انتخاب نام کاربری اینستاگرام دانست.
واژه real برای رساندن مفهوم واقعی، حقیقی، غیر مصنوعی ، اصل بودن،  طبیعی بودن و از این دست مفاهیم استفاده می شود و معمولا کسب و کار ها و یا افرادی که به دنبال رساندن این مفاهیم هستند از این عبارت استفاده می کنند.

استفاده از آندرلاین ( _ ) در نام کاربری

افزایش فالوور اینستاگرام
آندرلاین در واقع برای مقاصد مختلفی در نام کاربری استفاده می شود اما هدف اصلی تفکیک کردن  نام و ایجاد تمایز است. در واقع وقتی فردی می خواهد با دو عبارت شناخته شود از این ترفند استفاده می کند.
مثلا یک شخصیت هنری وقتی می خواهد با نام کوچک و نوع سازی که می نوازد قابل جستجو باشد این ترفند را استفاده می کند. هر چند برخی از کابران اینستاگرام هم از این ترفند برای اینکه نام آنها قبلا استفاده شده برای استفاده از نام تکراری استفاده می کنند. معمولا بهتر است از یک بار آندرلاین استفاده کنید و استفاده زیاد از آن تفکیک شناختی را مشکل می کند.

استفاده از اعداد در نام کاربری

افزایش فالوور اینستاگرام
در نام کاربری بعضا می توانید از اعداد هم استفاده کنید. مثلا برند ۳۶۱ به دلیل شناخته شدن توسط عدد می تواند به راحتی توسط فالوور اینستاگرام که دنبال این عبارت است جستجو شود. یا مثلا عدد تولد برای افرادی که دنبال مشخص کردن سن خود هستند و یا سال تولد خود هستند کاربرد خوبی دارد.
در نظر داشته باشید که ترجیحا از اعداد زمانی استفاده کنید که دنبال آفریدن نقش در ذهن فالوور اینستاگرام باشید. مثلا فردی که یک برند ثبت کرده و نام آن را گذاشته بیست می تواند از عدد ۲۰ برای ایجاد این تصویر ذهنی خیلی خوب استفاده کند.

عدم استفاده از عبارات غیر مرسوم

الان تقریبا همه می دانند و یا فکر می کنند که عبارات نا مرسوم و نا متعارف برای فالوور فیک و یا فالوور غیر فعال استفاده می شود. اگر از عبارت های غیر مرسوم و بیگانه استفاده کنید شانس جذب فالوور اینستاگرام را برای خود کم می کنید. بخصوص اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و برند سازی هستید به هیچ عنوان از نام کاربری غیر مرسوم و بیگانه استفاده نکنید.

استفاده از وب سایت

افزایش فالوور اینستاگرام
وب سایت های مشهور و شناخته شده معمولا از نام وب سایت خود برای نام کاربری اینستاگرام استفاده می کنند. این کار به آنها کمک می کند که نه تنها اقدام به جذب فالوور اینستاگرام مشتری خود بکنند بلکه باعث می شود که بازدید سایت آنها نیز افزایش یابد و در ضمن راحت تر در ذهن مشتری برند سازی می کنند.
البته در نظر داشته باشید که برای برند سازی و جذب فالوور اگر دامنه و یا آدرس سایت شما طولانی است تنها از بخشی از آن هم می توانید استفاده کنید و لازم نیست یک نام کاربری طولانی و مشکل داشته باشید.
داشتن یک نام کاربری مهیج و جذاب می تواند در رشد فالوور اینستاگرام و جذب بیشتر فالوور و لایک اینستاگرم و نهایتا برند سازی و محبوبیت در اینستاگرام نقش زیادی داشته باشد. شما حتی برای استفاده از ربات اینستاگرام نیز می توانید با داشتن یک نام کاربری عالی و جذاب مسیر جذب فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام را نیز هموارتر کنید.
کارشناسان ما در شرکت فالوجت با طراحی یک ربات منحصر به فرد و هوشمند اینستاگرام آماده ارائه خدمات واقعی جذب فالوور فعال اینستاگرام به شما متناسب با نام کاربری و فعالیت سایت شما هستند تا با یک نام کاربری جذاب اقدام به جذب فالوور هدفمند برای پیج خود بکنید. با ما تماس بگیرید.

Comments

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش دوم

راه حل اینستاگرام: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام