ساخت ربات اینستاگرام و تولید ان ؟





امروزه استفاده از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب به عنوان بازار هدفی برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. البته خیلی هم دور از پیش بینی نبود و شاید هدف اصلی خود اینستاگرام هم از ایجاد چنین شبکه اجتماعی هم ایجاد تغییراتی بنیادین در الگوهای کسب و کار بود. به همین دلیل اکنون به خوبی می توان به این نتیجه رسید که فردی که به این صفحه مراجعه کرده و به دنبال استفاده از ربات اینستاگرام است قطعا به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود است و به دنبال اهدافی اقتصادی و یا غیر اقتصادی در این مسیر است.
اپلیکیشن اینستاگرام ، قطعا امروز دیگر فقط یک شبکه اجتماعی نیست و تبدیل به یک ابزار بازاریابی و فروش شده است. این شبکه اجتماعی هر روز بیشتر محبوب می شود و کاربران این اپلیکیشن را فقط افراد خاصی تشکیل نمی دهند. وقتی در اطراف خود نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که از کودکان چند ساله تا افراد مسن تر خانواده ها هم امروز با پدیده ای به نام اینستاگرام مواجه شده اند که با تمامی توصیف ها و هشدار ها قطعا نمی توان گفت که حضور اینستاگرام پدیده ای نا مطلوب است.
فالوور اینستاگرام از بعد خانواده و دوستان فراتر رفته است و همه به دنبال توسعه علاقمندی ها ، احساسات، خوشی و ناخوشی و از همه مهمتر محصولات و خدمات خود به جامعه ای بسیار بزرگتر از جمع دوستان و خانواده خود هستند. برای این منظور افزایش فالوور و جذب فالوور اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار شده است.
به دست آوردن لایک بیشتر اینستاگرام، کامنت های بهتر و ارائه بازخوردهای مختلف عمدتا برای دیده شدن در اینستاگرام و بالا بردن جامعه مخاطب و به دست آوردن فالوور بیشتر است.
مشکل اما از جایی شروع می شود که به دست آوردن فالوور اینستا کار خیلی ساده ای هم نیست. برای اینکه یک شرکت و یا یک فرد بتواند به جامعه ای از مخاطبین هم سلیقه، علاقمند و دارای اشتراکات با خود در یک موضوع دست پیدا کند با روش های بسیار زیاد معمول عمدتا بیش از چند سال طول خواهد کشید و باز هم شاید نتیجه خیلی هم رضایت بخش نباشد.
همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد به سمت استفاده از اپلیکیشن فالووریاب بروند. نرم افزار فالووریاب که نه تنها احتمالا فریبی بیش نیست، بلکه سو استفاده، فالوور فیک و احتمال مخاطرات دیگر را هم با خود با پتانسیل بالا به همراه دارد.

ربات اینستاگرام

قطعا یکی از بهترین راه ها که به جرات می توان ادعا کرد اغلب صفحه های پر مخاطب اینستاگرام از آن استفاده می کنند و یا حداقل برای شروع استفاده کرده اند، ربات اینستاگرام است.
هر چند تولید محتوای با کیفیت بهترین و منطقی ترین راه برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی است اما برای نشان دادن محتوای با کیفیت در اینستاگرام و برای دیده شدن در صفحه جستجوی اینستاگرام تلاش و صبر بسیار زیادی نیاز است.
برای اینکه به هدف زودتر برسیم استفاده از ربات اینستاگرام راه حل مناسبی است. رباط اینستاگرام  روشی سریع و قدرتمند برای 
جذب فالوور است ، اما نباید در انتخاب ربات اینستاگرام هم بی دقتی کرد و باید همیشه مراقب سو استفاده ها بود.







Comments

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

جدول لیست قیمت فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور ایرانی اینستاگرام کارآمد و کاربردی!!!