8 نکته موثر در فروش بیشتر در اینستاگرام بخش دوم
اگر تا به حال صفحه اینستاگرام خود را بهینه نکرده اید و برای فروش محصولات خود از آن استفاده نکرده اید ، تا فرصت را بیش از این از دست نداده اید بهتر است شروع کنید. بخش دوم از مطلب هشت نکته کاملا کاربردی برای فروش بیشتر در اینستاگرام بخوانید:
۴- برای صفحه اینستاگرام یک پست (به عنوان پست خوراک) قابل فروش تولید کنید.
قابل فروش بودن مشخصات پست اینستاگرامی که برای خوراک اینستاگرام تولید می کنید خود به عنوان یک برگ برنده بزرگ برای شما محسوب می شود. بر اساس گفته های کارشناسان TechCrunch و Shopify در حال حاضر اینستاگرام به یک مرکز یا مکان مهم برای تبلیغات فروشگاهی تبدیل شده است. بنابراین اگر قادر به افزایش فالوور اینستاگرام در اینستاگرام با استفاده از تکنیک های اینستاگرام مانند خرید ربات اینستاگرام و یا استفاده از ربات مخصوص اینستاگرام باشید می توانید با ایجاد پست های قابل فروش در اینستاگرام به فروش زیادی دست پیدا کنید.
در حال حاضر بسیاری از کابران اینستاگرام ترجیح می دهند برای خرید اورجینال کالا، خرید برند، خرید کالاهای تاپ و منحصر به فرد از دست افراد مطمئن بدون واسطه و با هزینه کمتر، هزینه کنند. منظور اینکه اگر پست اینستاگرام شما این حس را در فالوور اینستاگرام شما ایجاد کند می توانید به راحتی از طریق صفحه شخصی اینستاگرام خود به فروش قابل توجهی برسید.
از ویژگی های دیگر فروش در اینستاگرام این است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا محصولاتی را که برای فروش در دسترس دارند تگ کنند و کاربران و فالوور اینستاگرام خود و دیگران را به داخل برنامه برای خرید هدایت کنند.
پلاگین Shopify همانند Shoppable Instagram Galleries عمل می کند تا کسب و کار ها شرایط فروش ساده تری داشته باشند. ویژگی های خرید از اینستاگرام این است که به راحتی کاربر می تواند جنس را مشاهده کند و تنها با استفاده از یک لینک به صفحه خرید هدایت شود. برای همین است که بسیاری از شرکت ها اقدام به ایجاد یک گالری سفارشی از محصولات منحصر به فرد و یونیک خود در اینستاگرام می کنند و لینک گالری خود را در بیو اینستاگرام برای هدایت مشتریان قرار می دهند.
وقتی فالوور اینستاگرام شما روی لینک بیو اینستاگرام شما کلیک می کند، به یک صفحه هدایت می شود که پست های اینستاگرام شما را کامل در آن می بیند و می تواند بین محصولات شما محصول مورد علاقه خود را پیدا کند.
۵- به اینستاگرام پیشنهاد توسعه پست (Only Promotions )خود را بدهید
خریداران عاشق خرید های خوب و توسعه یافته اند. اینستاگرام مکان خوبی برای توسعه فروش ، معرفی محصولات جدید، ارائه کد های تخفیف و ارائه پیشنهاد های فوق العاده و وسوسه کننده است. شما می توانید اطلاعات اضافی محصولات خود را در کامنت پست اینستاگرام خود بگذارید و یا می توانید استوری اینستاگرام را به ارائه اطلاعات محصول تخصیص دهید و به این وسیله فالوور اینستاگرام خود را تشویق کنید تا بر روی لینک محصول در بیو اینستاگرام کلیک کنند و از مزایا و تخفیف ها و یا پیشنهاد های وسوسه انگیز شما استفاده کنند.
اگر شما از ویژگی promotion اینستاگرام به خوبی استفاده کنید می توانید با استفاده از این ویژگی ها در سایر شبکه های اجتماعی دیگر خود مانند فیسبوک، توئیتر و یا لینکدین خود نیز این تبلیغ را نمایش دهید و نمایه ای از کسب و کار برای خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که استفاده از ویژگی پروموشن اینستاگرام زمانی مفید است که پیشنهاد های حیرت انگیز و جذاب داشته باشید. در واقع پروموشن کسب و کار اینستاگرام باعث می شود که فالوور شبکه های اجتماعی دیگر شما نیز پیشنهاد های شما را مشاهده کنند و تشویق شوند که با ورود به شبکه اجتماعی اینستا شما به جمع فالوور اینستاگرام شما بپیوندند و به این وسیله می توانید کار افزایش فالوور اینستاگرام خود را نیز به خوبی انجام دهید.
ادامه این مطلب در لینک زیر :
Comments
Post a Comment