چند ملاک برای ایجاد صفحه اینستاگرام زیبا داریم؟ 8 مورد


صفحه اینستاگرام
اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو به شمار می‌رود که بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می نمایند.
در اینستاگرام می‌توان نگاه خود به دنیا را در قالب عکس یا ویدئو با دیگران سهیم شد.اما برای اینکه تصاویر موردنظر شما همان زیبایی که مدنظرتان هست را به مخاطب القا نماید، بد نیست با برخی از ترفندهای لازم در این زمینه آشنا شوید. در این مقاله چندین راهکار کلی اما کاربردی را به نقل از افراد موفق در این حوزه برایتان می گوییم.


1.نگاهی متفاوت به پیرامون خود داشته باشید


همه ما محیط اطراف خود را به شکل تقریبا مشابه می‌بینیم و زاویه دیدمان تا حد زیادی مشترک است.اما اینستاگرام کمک می‌کند تا دنیا را به شکلی دیگر هم تماشا کنیم.در همین راستا،اینستاگرامری به نام Paul octavious با بیش از 500 هزار فالوور اعتقاد دارد که برای گرفتن یک تصویر عالی، بهتر است از یک سوژه چندین بار عکس بگیرید. این کار موجب می‌شود تا در هر مرتبه زاویه جدیدی از آن سوژه را کشف کرده و نگاه متفاوت‌تری به موضوع داشته باشید.

.به آپارات ما هم سر بزنید.

2.به دنبال تقارن باشید


یکی از اینستاگرامرهای موفق به نام Pei ketron با بیش از 800 هزار دنبال کننده، بیان داشته که ایجاد تقارن و برش صحیح تصاویر کار ساده‌ای نیست. برای این منظور لازم است خود را در میانه‌ی کادری که موردنظرتان است قرار داده و مطمئن شوید تمامی خطوطی که در منظره یاب دوربین یا موبایل می‌بینید، صاف و مستقیم هستند و وقتی قرار است به‌صورت مربعی کراپ شود، دچار نقصان نخواهد شد. البته در مواقعی که خطوط، آن‌طور که می‌خواهید صاف نیستند، می‌توانید از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر کمک بگیرید.

3.عکس ها را کم نور کنید


در این رابطه یکی دیگر از هنرمندان موفق و پرطرفدار در اینستاگرام موسوم به Chris ozer با بیش از 500 هزار فالوور بیان داشته که: من در بیشتر تصاویری که با آیفون خود به ثبت می‌رسانم، سعی می‌کنم نور عکس‌ها را کاهش دهم زیرا زمانی که نور زیاد باشد جزئیاتی همانند ترکیب ابرها در آسمان دیده نمی‌شود!

4.عکاسی را به چشم یک ورزش روزانه نگاه کنید



هنرمندی به نام Philip park با بیش از 300 هزار فالوور در اینستاگرام بیان داشته که می‌توان به عکاسی همچون یک ورزش یا تمرین بدنیِ روزانه نگاه کرد. او در شرح این ادعا اظهار داشته: زمانی که به‌موجب مشغله کاری فرصت کافی برای عکاسی ندارم، از مسیرهایی به محل کار خود می‌روم که چشم‌اندازهای طبیعی زیباتری دارند. خوشبختانه در مسیر من پارک و رودخانه‌ای زیبا قرار دارند که با عکس گرفتن از گوشه‌کنار آن‌ها گویا تکلیف روزانه خود را به انجام رسانده‌ام. حتی از زمان ناهار نیز برای عکاسی با موبایل خود استفاده می‌کنم.

5.از خودتان پرتره بگیرید،نه سلفی!


بااین‌همه فیلترهای اصلاح‌کننده‌ی خوبی که در اینستاگرام وجود دارد، می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده عالی تولید نمایید که یکی از انواع آن‌ها، ثبت پرتره از خویش است. در همین راستا، Martin reisc با حدود 40 هزار فالوور در اپلیکیشن موردبحث با ابزارهای ساده‌ی موجود در این نرم‌افزار، عکس‌های بسیار زیبایی در این سبک خلق می‌کند. وی در این رابطه بیان داشته: برای گرفتن عکس‌هایم ترجیح می‌دهم در فاصله دوری از دوربین قرار داشته باشم. سلف تایمر را روی ۳۰ ثانیه تنظیم نموده و با سرعت خود را به نقطه‌ای که علامت زده‌ام می‌رسانم و سپس ژستی که در ذهنم هست را گرفته و عکاسی صورت می‌گیرد.

ما را در مدیوم دنبال کنید

6.روی ترکیب ها و بافت ها تمرکز کنید


برای این آیتم نیز پیشنهاد یکی دیگر از اینستاگرامرهای موفق به نام Dan cole با بیش از 500 هزار فالوور را برایتان انتخاب نموده‌ایم که اعتقاد دارد ترکیب مواد موجب نوازش چشم می‌شوند. او در این رابطه بیان داشته: من برای بافت و ترکیب ارزش بسیاری قائل هستم و به همین لحاظ سعی می‌کنم با دوربین یا موبایل خود این موارد را به ثبت رسانده و با دیگران به اشتراک بگذارم. برای این منظور می‌توانید از قانون یک‌سوم استفاده کرده و به تصویر خود قدرت بیشتری ببخشید.

7.عکس های چندتایی

عکس چندتایی اینستاگرام
هرکجا که می‌روید در گرفتن عکس خساست به خرج ندهید و تا می‌توانید از چشم‌اندازها و سوژه‌های موردنظرتان عکس‌بردارید تا بعدها سر فرصت، بهترین و مناسب‌ترین‌ها را از میان بقیه جدا کنید.Anthony Danielle با بیش از 200 هزار فالوور در اینستاگرام نیز همین پیشنهاد را دارد و در این رابطه گفته: من هرجائی که بروم دست‌کم ۳۰ تا ۵۰ عکس می‌گیرم و شاید ۴ یا ۵ عدد از آن‌ها را در اینستاگرام با بقیه به اشتراک بگذارم. از اینکه بتوانم از لنز دوربین خود دنیا را به بقیه نشان دهم خوشحالم. با تکرار این امر به‌تدریج متوجه خواهید شد که سبک ویژه خود را در عکاسی پیدا نموده‌اید.

8.به موبایل خود لنز اضافه کنید


برخی از اسمارت‌فون‌ها همانند آیفون قابلیت اتصال لنز را دارند و با کمک این ابزار جانبی می‌توانید جزئیات بیشتری را به ثبت برسانید. در این باب،Monica Rubalcava با حدود 30هزار فالوور گفته: هنگامی‌که عکس‌های ماکرو ثبت می‌کنم، از اپلیکیشن دوربین خودِ موبایل استفاده می‌نمایم زیرا سریع و راحت است. اما برای گرفتن عکس‌های تقریبا حرفه‌ای‌تر لنزهای اکسترنال گزینه‌های مناسب‌تری به‌شمار می‌رود زیرا به کمک آن‌ها برای نزدیک شدن به سوژه، دیوایس خود را نیز از مواجهه با هر نوع مشکلی محافظت کرده‌اید.

این ها مواردی بودند که به شما در گرفتن عکس های زیبا و در نتیجه صفحه اینستاگرامی زیبا کمک می کنند.

Source: آموزش ساخت ربات اینستاگرام

Comments

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش دوم

راه حل اینستاگرام: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام