25 راه جامع برای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام

جذب فالوور و افزایش لایک اینستاگرام

اینستاگرام  یکی از شبکه های اجتماعی است که برای اهداف مختلف می توان از آن استفاده کرد. اگر شما به دنبال سرگرمی هستید، یا می خواهید کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید تا افزایش فروش داشته باشید، می توانید از این پلتفروم استفاده کنید. اما چیزی که در این میان هدف بسیاری از کاربران این شبکه است، دیده شدن برای همه مهم است! در نتیجه همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام در اینستاگرام هستند.
برای جذب فالوور روش های مختلفی وجود دارد که معمولا کاربران سراغ ساده ترین آنها می روند. با استفاده از برخی این روش ها می توانید لایک و فالوور کاذب بخرید. در این صورت شاید مقدار عددی فالوور شما بالا برود، اما از میزان لایک هایی که پست شما می خورد می توان متوجه جعلی بودن آنها شد. از طرف دیگر الگوریتم های اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت است. پس زمانی که شما از این روش ها استفاده کنید، این الگوریتم های هوشمند متوجه تقلبی بودن کار شما شده و این فالوورها و لایک ها را حذف می کنند

روش جذب فالوور واقعی چیست؟

در ادامه ما راهکارهایی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید تقریبا در دراز مدت افزایش فالوور داشته باشید. اما اگر به دنبال یک روش با سرعت بیشتر هستید می توانید از ربات فالوور بگیر فالوجت استفاده کنید. با استفاده از این برنامه شما می توانید صفحه کاربری خود را به افراد زیادی یپشنهاد دهید تا در صورت تمایل شما را دنبال کنند. در این صورت است که این ارقام واقعی است چرا که این افراد با میل خودشان شما را دنبال می کنند.

معرفی 25 روش برای افزایش فالوور و لایک واقعی در اینستاگرام


1.استفاده از از ویژگی اشتراک گذاری پست از سایت در شبکه اجتماعی اینستاگرام
اگر شما برای معرفی کسب و کار خود از سایت استفاده می کنید، قطعا کاربران زیادی را با استفاده از موتورهای جستجو به سایت خود می آورید. پس چرا از این کاربران برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده نکنید؟ شما می توانید با قرار دادن گزینه share در آخر هر پست خود، کاربر را به دنبال کردن صفحه کاربریتان تشویق نمایید.

2.لینک کردن شبکه های اجتماعی مختلف به یکدیگر اگر برای تهیه پست برای هر شبکه اجتماعی زمان ندارید، راحت‌ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک پست را در تمامی شبکه های خود به اشتراک بگذارید. در این حالت می توانید با استفاده از لینک های به اشتراک گذاری، کاربران شبکه اجتماعی دیگر مانند توییتر را به فالو اینستاگرام دعوت نمایید.

3.از ابزار آنالیز اینستاگرام استفاده کنید
اگر می خواهید شناخت درستی از کاربران خود داشته باشید تا بتوانید هم او و هم دوستانش را به فالوور واقعی تبدیل کنید، باید از نیازها و علاقه مندی هایش آگاهی داشته باشید. با استفاده از این ابزار تحلیل و بررسی شناخت کاربران کار ساده ای خواهد بود و پاسخ دادن به آن نیاز ها برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام ساده تر!

4.منحصر به فرد باشید
اگر می خواهید اعتماد کاربر را به خودتان جلب کنید بهتر است که برتری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشید. برای برتر بودن می توانید یک خدمت اختصاصی برای کاربران در نظر بگیرید تا آنها با معرفی شما به دوستانشان، موجب افزایش لایک و فالوور اینستاگرام شما شوند. به عنوان مثال استفاده از طرح های تخفیفی می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

5.استفاده از فابلیت های تبادل
اگر می‌خواهید عادلانه تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید می توانید از پیج هایی که مکمل شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند استفاده کنید. به این روش تبادل گفته می شود. چرا که شما با معرفی خود به کاربران یکدیگر می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید. البته قبل از انجام این کار اطمینان حاصل کنید که فالوورهای پیج طرف مقابل شما فیک و تقلبی نباشد.

6.لینک صفحه اینستاگرام خود را هرجا که می توانید به اشتراک بگذارید
قطعا شما در کانال های مختلفی عضو هستید و با افراد زیادی در ارتباطید. پس چرا از این جامعه دوستان خود برای معرفی صفحه کاربریتان و افزایش لایک و فالوور اینستاگرام استفاده نمی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید که لینک صفحه خود را با آنها در شبکه های مختلف به اشتراک بگذارید.
7.تولید محتوای هدفمند انجام دهید
در زمینه کاری شما قطعا افراد دیگری نیز وجود دارند که در حال رقابت با شما هستند. پس برای این که شما برتر از آنها باشید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به مخاطبانتان نشان دهید برایشان ارزش قائل هستید. برای نشان دادن این ارزش می توانید تولید محتوای منحصر به فرد انجام دهید. هیچ کاربری علاقه به دیدن محتوای تکراری ندارد. از طرف دیگر سعی کنید چیزی را در اخیتارش قرار دهید که به آن نیاز دارد. پس از تولید محتوای غیر مرتبط خودداری کنید تا بتوانید واقعی بودن افزایش لایک و فالوور را تجربه کنید. بعضی از دوستان با کمک ویکی پدیا این مرحله را انجام می دهند.

8.واقعی بودن خود را به کاربران نشان دهید
بسیاری از افراد اطلاعات خود را از کاربران مخفی نگه می دارند. اگر شما پیج تجاری هستید بهتر است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود این کار را انجام ندهید چرا که کاربران می خواهند روش های برقراری ارتباط با شما را بدانند و همچنین بدانند که دقیقا کجا هستید. پس اگر برای شما مقدور است آدرس محل کار و شماره تلفن خود در صفحه تان قرار دهید.

9.لینک اینستاگرام خود را در صفحه تماس با ما در سایت قرار دهید.
اگر می خواهید نشان دهید که از خدماتی که ارائه می دهید پشتیبانی خوبی انجام می دهید، باید سعی کنید در تمام رسانه هایی که کاربرانتان حضور دارند، حضور داشته باشید. برای انجام این کار می توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را در سایت هم قرار دهید تا کاربر سایت شما به فالوور اینستاگرام نیز تبدیل شود.

10.با کاربران خود در ارتباط باشید.
اگر خودتان با صحبت کردن با دیوار خوشحال می شوید، کاربر شما هم خوشحال خواهد شد. باز هم برای معرفی خود به کاربران اینستاگرام باید با آنها در ارتباط باشید. پس سعی کنید از آنها سوال کنید و حتما به سوالاتشان پاسخ دهید.

11.افزایش انگیزه در کاربران با برگزاری مسابقه
در روش قبل گفتیم اگر می خواهید با کاربران خود ارتباط بهتری داشته باشید می توانید از برگزاری مسابقه استفاده کنید. در این حالت می توانید در آنها انگیزه ایجاد کنید تا پست های شما را لایک کرده و دیگران را نیز به دنبال کردن شما تشویق کنند. البته دادن جایزه به آنها را فراموش نکنید.

12.خودتان کاربران دیگر را در اینستاگرام دنبال کنید
اگر می خواهید برند خود را به دیگران معرفی کنید، پس بهتر است خودتان دست به کار شوید. شما می توانید کاربران یک پیج را هدف قرار دهید و آنها را دنبال کنید. در این صورت خودتان را به آنها معرفی کرده تا در صورت علاقه مندی شما دنبال کنند.

13.استفاده از معجزات هشتگ در اینستاگرام
برای بالا بردن فالوور واقعی در اینستاگرام نیازی نیست هزینه زیادی کنید اگر از تمام قابلیت های اینستاگرام به درستی استفاده کنید. استفاده از هشتگ که برای بسیاری عجیب است می تواند شما را به جامعه هدف بزرگی معرفی کند. پس سعی کنید هشتگ هایی را در مطالب خود استفاده کنید که مرتبط با پست شما بوده و بازدید بالایی دارند.

14.روی یک هدف تمرکز کنید
درست است که استفاده از شبکه های اجتماعی منجر به محبوب شدن شما می شود. اما نمی توانید از همه آنها به نفع خود استفاده کنید. بهتر است که از تعداد محدودی که متناسب با کار شما هستند برای معرفی برند خود استفاده کنید.

15.فعالیت پیوسته در اینستاگرام
الگوریتم های اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت هستند. پس سعی کنید هر روز پست یا استوری را در صفحه خود قرار دهید تا اینستاگرام متوجه فعالیت مداوم شما شود و مطالبتان را برای افزایش فالوور اینستاگرام به دیگران پیشنهاد دهد.

16.از مشتریانتان بخواهید شما را دنبال کنند
اگر شما در محیط واقعی دارای شرکت و یا مغازه ای هستید، صفحه اینستاگرام خود را به مشتریانتان معرفی کنید تا شما را دنبال کرده و به دیگران معرفی نمایند.

17.رسمی نباشید
فراموش نکنید که محیط اینستاگرام با محیط سایت متفاوت است. پس اگر می خواهید ارتباط خوبی با کاربران خود برقرار کنید، باید لحن گفتارتان را کمی مهربان تر کنید.

18.با دیگر صفحات در ارتباط باشید
شما می توانید از صفحاتی که مشابه با شما کار می کنند بخواهید تا مطالب شما را به اشتراک بگذارند و در مقابل آنها نیز این کار را برای شما انجام دهند. در این صورت است که شانس افزایش لایک اینستاگرام افزایش پیدا می کند.

19.حضور در سایر شبکه های اجتماعی
یکی دیگر از شبکه های اجتماعی که منجر به افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود، لینکدین است. در این صفحه لینک صفحه اینستاگرام خود را به اشتراک بگذارید و شاهد افزایش لایک اینستاگرام باشید.

20.هدف خود را فراموش نکنید
بهتر است تعیین کنید که در چه مدت زمانی می خواهد به چه هدفی برسید. در این صورت است که افزایش لایک و فالوور اینستاگرام بهتر انجام می شود چرا که برای هر یک برنامه ای وجود دارد.

21.از عکس های جالب استفاده کنید
فراموش نکنید که اینستاگرام یک محیط بصری است. پس برای اینکه توجه سایرین را به خود جلب نمایید باید از عکس های جذاب استفاده کنید. در این صورت است که شما می توانید انگیزه افزایش لایک اینستاگرام را در کاربران خود ایجاد کنید.

22.برای دیگران کامنت بگذارید
اگر شما برای سایرین کامنت بگذارید شانس اینکه توسط کاربران آن صفحه دیده شوید افزایش پیدا می کند در نتیجه شانس افزایش لایک و فالوور شما نیز افزایش می یابد.

23.نام کاربری خود را دست کاری نکنید
نام کاربری شما در اینستاگرام هویت شما است؛ پس اگر این نام را تغییر دهید احتمال این که فالوورهای خود را از دست دهید وجود دارد چرا که دیگر شما را نمی شناسند.

24.از ویدئو نیز استفاده کنید
اگر می خواهید افزایش لایک اینستاگرام را داشته باشید محتوای ویدئویی می تواند کمک کننده باشد؛ چرا که به وضوح نتیجه استفاده از خدمات و محصولات شما را به کاربر نشان می دهد.

25.منظم باشید
برای این که کاربران و البته الگوریتم های اینستاگرام را به خود عادت کنید باید مطالب خود را به موقع به اشتراک بگذارید در این صورت کاربر همیشه منتظر محتوای شما است!

Comments

Popular posts from this blog

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش سوم

6 ماهه افزایش فالوور اینستاگرام 10000نفری داشته باشید؟ بخش دوم

راه حل اینستاگرام: آموزش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام